Cumu pulisce a vostra sedia d'uffiziu

Cum'è l'altri mobili chì utteneranu un usu regulare è pesante, a vostra sedia di u travagliu pò diventà facilmente un fogghiu di germi è allergeni.Eppuru cù materiale di pulizia domestica cumuni, pudete mantene a vostra sedia u so megliu.

Sedie di u locu di travagliu - in particulare sedie altamente regulabili - tendenu à ottene anguli è crannies induve a fuliggine, a polvera, i panni è i trecce ponu ammuccià è custruisce.Vi aiuteremu à sguassà quelli chì sò alluntanati, sia chì vene cù una sedia imbottita o micca tappezzata.

Certamente, se a vostra sedia hà struzzioni di pulizia, sia cunnessu à a sedia o in u situ web di u fabricatore, seguitate queste linee guida prima di tuttu.Per esempiu, Herman Callier hà una guida di cura è mantenimentu per e sedie Aeron (PDF).A maiò parte di i nostri cunsiglii quì sò basati nantu à a guida di i materiali di superficia di Steelcase (PDF), chì copre diversi tipi di materiali di sedia.

Pulite bè tuttu
Ottene cunsiglii passu à passu cumu per mantene tuttu in casa senza tarni.Consegna ogni mercuri.

A cosa chì avete bisognu
I materiali usati per lavà una sedia di l'uffiziu, mostranu disposti nantu à un sediu.Presenta, bevande alcoliche, un duster, un aspiratore per e mani è una buttiglia di applicazione.
Certi sedi anu un tag (di solitu nantu à a parte sottu di u sediu) cù un codice di prugramma di pulizia.U codice di pulizia di u mobili - W, S, S / W, o X - suggerisce i migliori tipi di pulitori per esse utilizati nantu à a sedia (basatu à l'acqua, per esempiu, o solu solventi di pulizia secca).Segui sta guida per sapè quale purificatori aduprà in linea cù i codici di pulizia.

I sedili chì sò in pelle, tela di vinile, maglia fina plastica, o coperti di poliuretanu ponu esse gestiti regularmente furnite uni pochi di materiali:

Soluzione di pressione di vacuum: Un vacuum portatile o un aspiratore senza filu pò fà a pulizia di un sediu cusì simplice quant'è pussibule.Uni pochi aspiratori anu ancu accessori apposta per sguassà a terra è e cose chì provocanu allergii da i mobili.
Sapone per lavapiatti: Avemu cunsigliatu Seventh Era Dish Water, ma qualsiasi sapone per i pasti limpidi o sapone per a pulizia suave {funcionà|funziona.
U spray {bottle|container o una piccula ciotola.
2 o 3 panni puliti è lisci: panni in microfibra, una giacca di cuttuni classica, o qualsiasi stracci chì ùn lascianu micca fuliggine.
Un duster o una lattina d'aria compattata (opcional): Un duster, cum'è u Swiffer Duster, pò ghjunghje in lochi limitati chì u vostru aspiratore puderia micca esse capace.In alternativa, pudete aduprà una lattina di aria compattata per scaccià qualsiasi impurità {particelle|contaminanti.
Per pulizia pesante o eliminazione di macchie:

Sfrecciate e bevande alcoliche, l'acitu, o u sapone per a lavanderia: e macchie di materiale stubborn necessitanu un pocu più aiutu.U tipu particulare di trattamentu contarà nantu à u tipu di macchia.
A suluzione convenientu di tappeti è tappeti: Per una pulizia pesante o per trattà cun interferenzi frequenti nantu à a vostra sedia è altri mobili è tappeti imbottiti, cunzidira à investisce in un pulitore di mobili, cum'è u più populari, u Bissell SpotClean Pro (3624).
Quantu tempu ci vole à pulizziari?
Nant'à una fundazione di ogni ghjornu, assicuratevi di pulizziari immediatamente ogni spills o macchie sguassate cù acqua potable o una suluzione d'acqua è sapone, per impediscenu di mette in seriu.Chì duverebbe piglià circa 5 minuti.

A pulizia di mantenimentu nurmale pò piglià menu di quindici minuti (più u tempu d'asciugatura à l'aria) per rinnuvà a vostra {chair|seat è caccià a polvera è i germi.Tutti noi ricumandemu di rializà questu settimanale, o quant'è spessu aspirate o spazzate u vostru spaziu di travagliu o sguassate a vostra scrivania.

{To|Pà caccià {stubborn|macchie persistenti o fà una pulizia prufonda {stagionale|periodica, mette à parte {30|trinta minuti.

Aspiratore è sporcizia da u sediu cumpletu
Attraversu a cima di a sedia à i pneumatici, aspirate accuratamente ogni polvera, fuliggine, capelli o altre particelle.Se ci sò spazii chì sò difficiuli di ottene cù u vostru vacuum, aduprate un duster o una canna di aria compressa per alluntanà quelli spazii limitati.

E mani di a persona mostrate cù un spolveratore Swiffer per sporcà l'aspetti di materiale plasticu di un sediu di l'uffiziu.
Foto: Melanie Pinola
Pulite u sediu cù una suluzione d'acqua è sapone
Imbulighjate uni pochi di sapone di pasti cù l'acqua potable tiepida in un piattu chjucu o in una buttiglia di rame.Steelcase ricumanda (PDF) una mistura di una parte di sapone di pulizia à sedici parti d'acqua potabile, ma ùn avete micca esse cusì esatta.

Asciugà dolcemente tutti i spazii di a sedia cun un tessulu drizzled cù a suluzione, o appricà ligeramente u sediu cù a risposta è appricà cù un tela.Aduprate abbastanza per rivestimentu di a superficia di a sedia, ma micca assai chì s'immerge à l'inseritu perchè {chì puderia|chì puderia dannà i materiali di a sedia.

Lavà è secca
Inumidite un altru pannu cù acqua potabile pulita, è sguassate ogni restu di sapone.Allora aduprate un altru pannu pulitu per asciugà superfici dure (cum'è braccioli è gambe di u sediu) o coperchi di sedi (cum'è pelle è vinile).

Permette à i softzoni cum'è i sedi di materiale secchi à l'aria - o, se site in una pressa per vultà à pusà, pudete ancu caccià l'umidità cù un secadoru di tresses nantu à u paràmetru frescu o un aspiratore umitu / seccu.

Trattate e macchie di macchie cù strofinate bevande alcoliche o un altru sapone
In casu chì a suluzione di sapone per i piatti ùn hè micca liberata da alcune macchie, una suluzione à basa di l'alcoolu puderia possibbilmente elevà.Prima, pruvate una piccula zona fora di u trafficu di a sedia, cum'è u fondu di u sediu, per assicurà chì u pulitore ùn dannu micca u tessulu.Dopu à quessa, fate un pocu gocce di e bevande alcoliche in a tacca, senza saturazione di u tela.e bevande alcoliche duveranu seccate rapidamente.

In casu chì l'alcoolu ùn toglie micca u locu cumplettamente, |assaltà cù un agentu immubiliare diversu.iFixit offre cunsiglii per a rimozione di e macchie per e macchie cumuni, cumprese a birra, u sangue, u cioccolatu, l'espresso è l'inchiostru per stampante. Puderete vulete riapplicà parechje volte per sguassà completamente a macchia.

Avanzate in profonda cun un pulitore di mobili o un serviziu espertu
U vostru sediu di l'uffiziu chì hè stata pulita cumplettamente.
{Foto|Fotografia : Melanie Pinola
Per una pulizia pesante o per affruntà e macchie antiestetiche più ostinate, sguassate a soluzione di tappezzeria cunvene, se ne avete una principale, o rivolge i servizii di un pulitore espertu di mobili.


Tempu di post: 25-oct-2021