Manufacturers Cheap Price Staff Task Computer Desk Mesh Office Chair

Descrizione breve:

A sedia di l'uffiziu applica i principii ergonomichi per u disignu di cuscini è schienale per rispettà a curva di u corpu di a pusizione è di l'abitudini di seduta è furnisce esperienze di supportu è di seduta còmode.
Per diversi gruppi di persone, dimustremu ingenuità in a struttura, funzioni, cunfortu, materiali è amercement di culore di sedie d'uffiziu.Per esempiu, in u disignu ergonomicu di sedie d'uffiziu, aghjustemu l'angolo di carica di forza per u collu è u spinu per rinvià a fatigue di a spalla è u collu dopu à pusà per periodi prolongati.
Inherendu u cuncettu umanizatu di l'ergonomia, ogni sedia d'uffiziu combina perfettamente u materiale di cromo metallicu è u nylon, chì hè a nova sedia di salute preferita è ecologica per a famiglia, l'intrattenimentu è u travagliu d'uffiziu.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Detail di i prudutti

1_副本Sei disinni pensati: Schienale di a sedia Bionica, Supportu elasticu, Migliuramentu di u spaziu, Schienale traspirante, Sicuru è stabile, Ajustamentu di cunfortu.
Maglia traspirante criptata, ùn vi preoccupate micca di esse stuffy.A tela di rete hè faciule da pulisce è cura, bona ventilazione, supportu forte, resistenza à a lacrime.
Schienale ergonomicu: Rilassatu è còmode, Cuncepitu per adattà à a curvatura di a spina dorsale, In linea cù a struttura di u corpu umanu, Riduce assai l'incomfort spinali causatu da una seduta prolongata. Forte capacità portante, Ùn stancu dopu à pusà, Più còmode.
Roti flexibles, Materiale addensatu, forte capacità portante.
Rails curvi: antiscivolo è durable.
Altezza liberamente regolabile per risponde à diverse esigenze.
Cilindru di elevazione di gas: Cuntrolla a qualità da a fonte.low back mesh office chair_00_副本

RFQ

Q1.Sò una fabbrica o una cumpagnia di cummerciale?
A1.Di sicuru, simu una fabbrica chì prufessiunali in a produzzione di sedie d'uffiziu, sedia di ghjocu è scrivania di computer.

Q2: Puderaghju un ordine di mostra per u pruduttu?
A2: Iè, accogliemu l'ordine di mostra per pruvà è verificà a qualità.I campioni misti sò
accettabile.

Q3: Cosa circa u tempu di piombu?
A3: Sample hà bisognu di 5-7 ghjorni di travagliu, u tempu di produzzione in massa hà bisognu di 20 ghjorni per quantità di ordine più di un containeru pienu.

Q4: Sò un picculu grossista, accettate un picculu ordine?
A4: MOQ bassu, 1pc per u cuntrollu di mostra hè dispunibule. Ùn hè micca prublema sè site un picculu grossista, vulemu cresce cun voi.
inseme.

Q5: Cumu prucede un ordine per u pruduttu?
A5:-Prima cunnosci i vostri bisogni o applicazioni.
-Secunnu Citemu secondu i vostri bisogni o i nostri suggerimenti.
-U terzu cliente cunfirma i campioni è i posti di depositu per l'ordine formale.
-Quartumu Organizemu a pruduzzione.

Q6: Hè bè di mette u mo logò nantu à i prudutti?
A6: Iè.Pudete mandà u vostru logu tissu à noi, è tandu pudemu mette u vostru logu chairs.Additionally, pudemu stampà u vostru logu nantu à scatula.


  • Previous:
  • Next: